ПРОГРАМА комплексного розвитку особистості у другій половині дня «Радість розвитку»
ПРОГРАМА
комплексного розвитку особистості у другій половині дня
«Радість розвитку»
Здійснюється відповідно до плану експериментальної науково-дослідної роботи всеукраїнського рівня «Психолого-педагогічні умови становлення ціннісних орієнтацій дітей в ігровій та навчальній діяльності освітньої системи «Радість розвитку» (Наказ МОН України № 480, від 28.04.15р.)
Передбачає взаємодію з дітьми за чотирма напрямами:
Напрями утворюють єдиний тематичний інформаційний простір для дітей. Впровадження Програми відбувається засобами технології психолого-педагогічного проектування взаємодії дорослого з дитиною «Радість розвитку». Її автором є Піроженко Т.О., доктор психологічних наук, професор, завідувач лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України.
За побажаннями батьків у програмі приймають участь класи в цілому, що надає додаткові переваги у досягненні окремих цілей програми: формування у дітей навичок роботи в команді, створення позитивного психологічного клімату класу, ефективна соціалізація дитячої групи.
Заняття проводяться у другій половині дня, загалом 32 заняття на місяць.
Програма інтегрована з державною програмою початкової освіти за системою розвивального навчання Ельконіна-Давидова, що використовується вчителем класу згідно плану експериментальної роботи.
Методичний супровід та підтримку надає НДУ «Інститут модернізації змісту освіти» Міністерства освіти і науки України:
https://www.imzo.gov.ua/2016/03/15/tvorcha-zustrich-naukovtsiv-uchiteliv-praktikiv-uchniv-ta-batkiv/
Наукову координацію забезпечує Науково-навчальний центр психології дошкільної та початкової освіти Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України.
Дошкільні та загальноосвітні заклади подають заявки на долучення до експерименту після підписання угоди про співпрацю.