ПРОГРАМА комплексного розвитку особистості у другій половині дня «Радість розвитку»

01.10.2016 15:22

ПРОГРАМА 
комплексного розвитку особистості у другій половині дня 
«Радість розвитку»

комплекс1кл

Здійснюється відповідно до плану експериментальної науково-дослідної роботи всеукраїнського рівня «Психолого-педагогічні умови становлення ціннісних орієнтацій дітей в ігровій та навчальній діяльності освітньої системи «Радість розвитку» (Наказ МОН України № 480, від 28.04.15р.)

Передбачає взаємодію з дітьми за чотирма напрямами:

  • психологія комунікації
  • англійська мова
  • театралізована діяльність
  • основи хореографії

Напрями утворюють єдиний тематичний інформаційний простір для дітей. Впровадження Програми відбувається засобами технології психолого-педагогічного проектування взаємодії дорослого з дитиною «Радість розвитку». Її автором є Піроженко Т.О., доктор психологічних наук, професор, завідувач лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України.

За побажаннями батьків у програмі приймають участь класи в цілому, що надає додаткові переваги у досягненні окремих цілей програми: формування у дітей навичок роботи в команді, створення позитивного психологічного клімату класу, ефективна соціалізація дитячої групи.

комплекс2кл

Заняття проводяться у другій половині дня, загалом 32 заняття на місяць.

Програма інтегрована з державною програмою початкової освіти за системою розвивального навчання Ельконіна-Давидова, що використовується вчителем класу згідно плану експериментальної роботи.

Методичний супровід та підтримку надає НДУ «Інститут модернізації змісту освіти» Міністерства освіти і науки України:

https://www.imzo.gov.ua/2016/03/15/tvorcha-zustrich-naukovtsiv-uchiteliv-praktikiv-uchniv-ta-batkiv/

Наукову координацію забезпечує Науково-навчальний центр психології дошкільної та початкової освіти Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України.

Дошкільні та загальноосвітні заклади подають заявки на долучення до експерименту після підписання угоди про співпрацю.